Sposoby płatności

Płatność za pobraniem przy odbiorze paczki

Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki.
Ten sposób płatności możliwy jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Do zamówienia doliczane jest 10 PLN netto. 

 

Przedpłata przelewem, kartą kredytową

Ta forma dostępna jest przy wszystkich zleceniach realizowanych przez e-printshop bez względu na wartość. Po wyborze tej formy płatności klient powinien wpłacić całość należności przed przekazaniem zlecenia do realizacji.

Uwaga! Raz wybranej formy płatności nie można zamienić.

Płatności przelewowe w systemie e-printshop obsługiwane są przez serwis PayU. Do wyboru klientów jest 23 bramek bankowych, oraz płatności kartą kredytową. Przelewy dokonywane w obrębie wskazanych banków są transakcjami Online. Księgowanie wpłat odbywa się automatycznie, nie są potrzebne żadne potwierdzenia. Czas księgowania wynosi od kliku minut do godziny (w szczególnych przypadkach czas może wydłużyć się do kilku godzin).

Jeśli bank klienta nie występuje na liście w serwisie PayU, należy wybrać ikonę „Przelew bankowy”. 

Wpłaty należy dokonać przez swój bank na dane, które zostaną podane przez system. Prosimy NIE DOPISYWAĆ żadnych dodatkowych danych do przelewu, nie jest to konieczne. Utrudni to natomiast zaksięgowanie wpłaty. „Przelew bankowy” jest traktowany jak standardowy przelew z banku X do banku Y, stąd też czas księgowania może wynosić 1,2 lub 3 dni robocze. Aby przyspieszyć zaksięgowanie prosimy po dokonaniu przelewu przesłać na sklep@printshop.org.pl POTWIERDZENIE DOKONANIA PRZELEWU (plik PDF do pobrania w każdym banku po zrealizowaniu wpłaty). Pozwoli to zaakceptować płatność w systemie e-printshop, zlecenie trafi wtedy do Weryfikacji.

 

Zwroty należności

Zwroty należności za zlecenia anulowane można otrzymać, przesyłając maila na adres sklep@printshop.org.pl w temacie wpisując „Anulowanie zlecenia”. W treści maila wpisując informacje, z jakiego powodu zwrot ma zostać wykonany, dane osoby kontaktowej i nr konta, na które ma być dokonany przelew. Wszelkie zwroty należności są realizowane do 14 dni roboczych. Anulowanie zlecenia opłaconego przelewem obciążone jest opłatą z tytułu kosztów administracyjnych w wysokości 30zł netto. Zwrot za anulowane zlecenie zostanie pomniejszony o tą kwotę. 

 

Faktura / Paragon

  • Fakturę wystawiamy tylko zarejestrowanym użytkownikom jeśli ci podali wszystkie dane w tym NIP, REGON itd.. w danych swojego konta. Można je podać tutaj http://e-printshop.pl/pl/panel/address 

  • Faktura lub paragon drukowany jest w dniu wysyłki i wysyłany jest automatycznie wraz z przesyłką na adres dostawy.

 

Faktura pro-forma

Wyłącznie dla Szkół, Uczelni, Urzędów, jednostek Administracji Publicznej.
Aby skorzystać z tej formy płatności należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta przed złożeniem zamówienia (48) 340 30 26, 507 214 719

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl